GÜLÇİÇEK ANAOKULU DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ YILLIK EYLEM PLANI

GÜLÇİÇEK ANAOKULU DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ YILLIK EYLEM PLANI


 

 

 

 

 

GÜLÇİÇEK ANAOKULU DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ YILLIK EYLEM PLANI

 

 

3.1. Proje ile ilgili ailelerin bilgilendirilme süreçlerinde kullanılacak; haber mektubu, bülten, yazışma gibi hazırlıklar yapılır.

20.11.2023

24.11.2023

 

 

3.2. Aileler ile çevrimiçi/yüzyüze toplantı yapılarak proje hakkında bilgilendirme yapılır.

22.11.2023

24.11.2023

 

 

3.3. Çocukların sözel dil becerilerini geliştirmeye yönelik yürütülen bir etkinliğe aileler gözlemci olarak katılım sağlar.

27.11.2023

1.12.2023

 

 

3.4. Ailelerin ve çocukların birlikte katılım göstereceği bir faaliyet uygulanır.

4.12.2023

8.12.2023

 

 

4.1. Okul öncesi öğretmenlerine yönelik etkileşimli kitap okumaya yönelik bilgilendirme/eğitim yapılır.

11.12.2023

15.12.2023

 

 

4.2. Etkileşimli okuma yöntemi ile okunacak kitaplar belirlenir ve günlük eğitim akışları planlanır.

11.12.2023

15.12.2023

 

 

4.3. Etkileşim kitap okumalarının merkeze alındığı günlük eğitim akışları uygulanır.

18.12.2023

31.12.2023

 

 

4.4. Okunan kitaplardaki bilinmeyen kelimeler belirlenir.

18.12.2023

31.12.2023

 

 

5.1. Okul öncesi öğretmeni tarafından çocuk edebiyatı alanında çalışan (yazar, çizer, akademisyen, masal anlatıcısı vb.) bir uzman ile iletişim kurulur.

2.01.2024

5.01.2024

 

 

5.2. İlgili uzman ile yüzyüze veya çevrim içi etkinlik gerçekleştirilir.

8.01.2024

10.01.2024

 

 

6.1. Okul öncesi öğretmenleri tarafından yakından uzağa ilkesine uygun olarak çocuğa Türk Kültürüne yönelik çerçeve oluşturacak ögeler belirlenir.

5.02.2024

9.02.2024

 

 

6.2. Ele alınması planlanan başlıklara yönelik tekerleme/şiir/şarkı hazırlanır.

12.02.2024

16.02.2024

 

 

6.3. Hazırlanan eğitim içerikleri eğitim akışlarında kullanılır.

19.02.2024

23.02.2024

 

 

7.1. Etkileşimli kitap okuma yönteminde belirlenen bilinmeyen kelimelere yönelik Söyle-Çiz etkinliği gerçekleştirilir.

1.03.2024

8.03.2024

 

 

7.2. Kelimeler temalar bağlamında ayrıştırılır.

11.03.2024

15.03.2024

 

 

7.3. Tüm sınıfın etkin katılımıyla bilinmeyen kelimelere yönelik kelime kartları hazırlanır.

18.03.2024

22.03.2024

 

 

7.4 Hazırlanan kartlar ile Düşün-Bul, Uyaklı Kelime Söyle, Eş/Zıt Anlamlı Kelimeyi Söyle etkinliklerinden uygun olanları uygulanır.

1.03.2024

29.03.2024

 

 

8.1. Yaş grubunun gelişim özelliklerine uygun milli ögeler içeren şiir ve şarkı içerikleri belirlenir.

1.04.2023

5.04.2024

 

 

8.2. Tüm çocuklara bireysel farklılıklarına uygun şiir veya şarkı öğretilir.

7.04.2023

19.04.2024

 

 

8.3. İl genelinde 23 Nisan şenlikleri düzenlenir.

22.04.2023

26.04.2024

 

 

9.1. Kitap tanıtma çalışmaları yapılır.

1.05.2024

31.05.2024

 

 

9.2. Hikaye tamamlama çalışmaları yapılır.

1.05.2024

31.05.2024

 

 

9.3. Hikaye kartı hazırlama çalışmaları yapılır.

1.05.2024

31.05.2024

 

 

9.4. Afiş tasarlama çalışmaları yapılır.

1.05.2024

31.05.2024

 

 

10.1. Aileler ve çocuklar kendi kitaplarını hazırlar ve sunumunu gerçekleştirir.

3.06.2024

14.06.2024

 

 
   
   
   

 



Yazdır

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin



  Beğen | 0  kişi beğendi